Close this search box.
Close this search box.

Obert el període de presentació d’ofertes de serveis de transport i tractament de RAEE pel 2025

Aquest 15 de juliol, a la Fundació ECOTIC i la Fundació ECOTIC Clima hem iniciat el procediment general de selecció i contractació de transportistes i gestors de RAEE a tot l’estat per a l’exercici 2025. El nostre objectiu és definir el millor model logístic i de gestió de residus, considerant aspectes econòmics, socials i mediambientals.

La invitació i proposta de serveis es gestionarà a través de la plataforma de negociació d’ECOTIC, accessible a la següent adreça web: licitacions.ecotic.es .

En el cas d’estar interessat a presentar oferta en aquest procés de contractació, haureu de dirigir la comunicació al correu electrònic operativa@ecotic.es, indicant les dades següents:

Nom i CIF de l’empresa (o dades de l’empresari autònom, si escau)

Representant: Nom i cognoms, NIF (o equivalent) i càrrec. El representant ha de disposar de poders suficients i vigents per actuar en nom del proveïdor.

Dades de contacte: telèfon i correu electrònic.

El document d’invitació signat pel Representant com a declaració de conformitat sobre el procés de selecció i contractació establert per Fundació ECOTIC i Fundació ECOTIC Clima .

Dins la Plataforma podrà accedir a les instruccions d’ús de la mateixa. Per a qualsevol dubte al respecte podeu contactar amb operativa@ecotic.es .

Publicació de la invitació: 15 de juliol de 2024

Termini màxim d’enviament de dubtes sobre el servei: 31 de juliol de 2024

Termini màxim de resolució de dubtes per part d’ECOTIC i ECOTIC CLIMA: 30 d’agost de 2024

Data límit de recepció de les ofertes: 12 de setembre de 2024

En cas que des de Fundació ECOTIC i Fundació ECOTIC Clima tinguem accés a dades personals durant el compliment del contracte, ens comprometem a complir estrictament les disposicions del Reglament UE 2016/679 (Reglament General de Protecció de Dades) .

Les dades personals de les persones de contacte proporcionades a través de la plataforma seran responsabilitat de Fundació ECOTIC i Fundació ECOTIC Clima i seran utilitzades per al desenvolupament del procés de contractació, així com per enviar informació i publicitat relacionada amb el sector del reciclatge que pugui ser interès.

El proveïdor interessat que decideixi participar en aquest procés de contractació consent explícitament que fem servir les adreces electròniques facilitades durant aquest procés per a l’enviament d’informació i publicitat, i pot ser en qualsevol moment revocat aquest consentiment per mitjà de l’enviament d’un burofax o correu electrònic a operativa@ecotic.es o ecotic@ecotic.es .

Mentre no ens comuniqui el contrari, entendrem que les seves dades no han estat modificades, que vostè es compromet a notificar-nos qualsevol variació i que comptem amb el seu consentiment per al seu tractament. L’enviament de les dades sol·licitades al mail esmentat anteriorment implica l’acceptació de la present clàusula de protecció de dades.

Consulti la invitació completa