ECOTIC ENTIDAD ADMINISTRADORA

Close this search box.
Close this search box.

Fundación ECOTIC

Els teus residus electrònics, la nostra prioritat

Fundación ECOTIC

Som una entitat dedicada a la correcta gestió dels residus d’aparells elèctrics i electrònics (RAEE) d’empreses i entitats adherides al nostre sistema col·lectiu de responsabilitat ampliada del productor (SCRAP) i donem resposta als requisits que han de complir.

Disposem d’autorització per gestionar totes les categories de RAEE a escala nacional i comptem amb la col·laboració d’una àmplia xarxa de gestors de residus autoritzats i de punts de recollida, la qual cosa ens permet oferir un servei professional, eficaç i de solvència contrastada.

1.213.605

tones de RAEE gestionades des del 2005

+ 10.000.000

tones de CO₂ equivalent evitades

+ 1.400

empreses i entitats adherides al nostre SCRAP

Patronat

El nostre objectiu fundacional no seria possible sense comptar amb el suport de les principals companyies del sector de l’electrònica de consum.

Vocació internacional

Som socis fundadors de WEEE Europe, empresa conjunta amb seu a Alemanya que ofereix serveis a les empreses de la indústria elèctrica i electrònica europea, les assessora sobre les seves responsabilitats i els ofereix una solució amb un enfocament de finestreta única per a la gestió dels RAEE.

Pertanyem a WEEE Forum, la principal associació internacional de sistemes de recuperació i reciclatge, des de la qual treballem per millorar la gestió dels RAEE en l’àmbit internacional.

Què son els RAEE Què son els RAEE
Gestió de RAEE Gestió de RAEE